Abastant la Península Ibèrica: l’escola d’estiu conjunta de l’IBEC i la Universitat de Porto

By 3 de maig de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 03.05.2011

L'IBEC –amb seu al Parc Científic Barcelona– s'ha associat amb dos instituts de recerca portuguesos per organitzar una escola d'estiu sota el tema general ‘Interrogations at the Biointerface'. En una iniciativa inspirada per una reunió entre el responsable de grup de l'IBEC Ángel Raya and Raquel Seruca de l'Institut de Patologia Molecular i Immunologia de la Universitat de Porto (IPATIMUP), la primera escola coorganitzada, titulada ‘The cancer/regeneration interface', tindrà lloc a Porto del 20 al 24 de juny.

Les escoles d’estiu organitzades anteriorment per l’IPATIMUP i l’Instituto de Engenharia Biomédica de Porto (INEB) han tingut molt èxit, però enguany és la primera vegada que la iniciativa ha inclòs un institut de fora de Portugal. Està previst que els esdeveniments anuals es celebrin alternadament en les dues ciutats, preferiblement al voltant del 23 de juny, quan les animades celebracions de la revetlla de Sant Joan i São João es celebren a Barcelona i Porto, respectivament.