Sense categoria

4a convocatòria del Programa “Passa l’estiu al Parc”

By 31 de març de 2005novembre 16th, 2020No Comments
 31.03.2005

4a convocatòria del Programa “Passa l’estiu al Parc”

El Parc Científic de Barcelona obre a partir del dia 1 i fins al 30 d'abril la quarta convocatòria del Programa , un programa de pràctiques dirigit als estudiants de segons cicle que vulguin conèixer de primera mà el món de la recerca. En el marc d'aquesta iniciativa, el PCB acull estudiants de totes les nacionalitats i de qualsevol universitat per col·laborar en els projectes que s'estan duent a terme tant en els grups, els centres de recerca i les empreses ubicades a les seves instal·lacions.

El període de pràctiques del Programa comprèn dos mesos, entre juliol i setembre, al final del qual es lliurarà un certificat acreditatiu. Els grups en què es poden realitzar aquestes pràctiques abasten les diferents àrees de recerca del PCB, que inclouen des de la biomedicina i la biotecnologia fins l’enginyeria lingüística o les ciències socials, entre d’altres.

En les edicions passades de “Passa l’estiu al Parc” han participat més de cent estudiants, d’un total de dues-centes sol·licituds. Segons les enquestes de valoració de la iniciativa, tant els estudiants com els tutors que han format part del programa es mostren satisfets de la col·laboració, cosa que es manifesta a través de la vinculació que els estudiants mantenen amb el grup de recerca en què han estat un cop finalitzat el període de pràctiques. Per exemple, el 63% dels estudiants que van realitzar les pràctiques en l’àrea de Biomedicina i Biotecnologia l’estiu passat han mantingut algun tipus de relació amb el seu grup.

Per a més informació, consulteu la web de .