Sense categoria

2a Convocatòria de Beques de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona

By 20 d'abril de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 20.04.2010

La Càtedra Unesco de Bioètica de la Universitat de Barcelona (UB) –amb seu a l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), ubicat al Parc Científic de Barcelona– convoca tres beques de matrícula per cursar el Màster en Bioètica i Dret de la UB (XIII Edició, 2010-2012), l'objectiu del qual és difondre una concepció de la bioètica pluridisciplinar, global i flexible en el marc dels Drets Humans reconeguts. Aquests ajuts compten amb el suport del Departament d'Innovació, Universitats i Empresa (DIUE) de la Generalitat de Catalunya. La data límit per a la presentació de sol·licituds és el 17 de maig de 2010.

Per a més informació