Un estudi d’AQR-IREA analitza la difusió i adopció de la innovació a la Unió Europea

By 17 de setembre de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 17.09.2009

La revista European Economy. Economic Papers publicada per la Direcció d'Afers Econòmics i Financers de la Comissió Europea (DG ECFIN) ha publicat l'estudi «La difusió i l'adopció d'innovació en el mercat interior», elaborat per Jordi Suriñach, Fabio Manca i Rosina Moreno, del grup de recerca Anàlisi Quantitativa Regional (AQR) de l'Institut de Recerca d'Economia Aplicada de la UB (IREA) –entitat asociada al Parc Científic Barcelona– i per Corinne Autant-Bernard i Nadine Massard del Centre de Recherches Economiques de l'Université de Saint-Étienne (CREUSET).