Segona edición de la jornada Transfereix! al PCB

By 17 de setembre de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 17.09.2011

Segona edición de la jornada Transfereix! al PCB

El proper 5 d'octubre tindrá lloc a la Sala Fèlix Serratosa del Parc Científic Barcelona (PCB) la segona edició de Transfereix!, organitzada per la Fundació Bosch i Gimpera (FBG), amb seu al PCB. L'objectiu d'aquesta jornada és compartir les experiències d'investigadors de la Universitat de Barcelona que ja han transferit la seva tecnologia (o estan en procés de fer-ho) amb investigadors que tinguin invencions susceptibles de ser protegides i motivar-los per fer que les seves tecnologies també arribin al mercat.

La jornada va dirigida a grups de recerca i investigadors amb projectes de recerca i, alhora, amb interès per transferir els resultats de la seva recerca a la societat, i donarà a conèixer com protegir els resultats de recerca; què fer per que aquests resultats arribin al mercat; i quin suport ofereix l’Àrea de Valorització i Llicències de l’FBG en la seva protecció, valorització i comercialització.

En aquesta edició els investigadors convidats que compartiran les seves experiències amb els assistents són: Sílvia Busquets, de la Facultat de Biologia; Clara Campàs, d’Advancell; Xavier Luri i J. Daniel Prades de la Facultat de Física de la Universitat.

Inscripció i programa