Rebeca Mocholí amb Ignasi Belda, CEO del Parc Científic de Barcelona, durant l'acte de lliurament del premi.
 20.12.2017

Rebeca Mocholí guanya la 3a edició del concurs de fotografia ‘Un dia al PCB’

“El bon futur del PCB a les nostres mans...” de Rebeca Mocholí ha estat la imatge guanyadora de la 3a edició del concurs de fotografia ‘Un dia al PCB”. L’objectiu d’aquest certamen – de caràcter anual i obert a les més de 2.600 persones que conviuen al Parc Científic de Barcelona– és crear un mosaic col·lectiu amb les millors instantànies de la vida al parc. El lliurament del premi ha tingut lloc avui, dimecres 20 de desembre, a la Sala Dolors Aleu.

L’originalitat, la qualitat artística i l’impacte visual han estat els principals criteris que han guiat la decisió del jurat per escollir la fotografia guanyadora, premiada amb una tablet i que serà, a més, la imatge de la felicitació de Nadal del PCB.

“Des de fa un temps, la meva percepció cap al meu entorn laboral ha canviat en positiu. Fa un parell d’anys els meus companys de feina em van regalar de broma una bola de vidre ‘per veure el nostre futur’. En decidir presentar-me al concurs, vaig veure de seguida que volia fer-la servir per fer la meva fotografia, de manera que pogués expressar aquest anhel de continuar amb aquesta bona sintonia que he sentit als darrers temps. És per això que, si continuem en aquesta línia, auguro amb la meva bola un bon futur per tots nosaltres”, afirma Rebeca Mocholí, tècnica de la PCB-PRBB Animal Facility Aliance.

A la convocatòria s’hi han presentat 47 fotografies dutes a terme per personal vinculat a instituts de recerca, empreses, plataformes tecnològiques i altres entitats presents al Parc Científic de Barcelona.

L’elecció del guanyador ha estat a càrrec d’un jurat multidisciplinari integrat per representants i científics del parc i professionals de la comunicació i del disseny gràfic.

Totes les fotografies es poden veure a les pantalles de plasma que hi ha a les recepcions de l’edifici Clúster i de les Torres R+D+I. També es poden consultar a Instagram amb l’etiqueta #UnDiaAlPCB2017.

El Parc Científic de Barcelona vol agrair a tots i totes la participació en aquest concurs, una iniciativa que ha tingut molt bona acollida entre els membres de la Comunitat PCB.