Sense categoria

By 17 de desembre de 2004novembre 16th, 2020No Comments
 17.12.2004

Presentació de la Mostra de Curt Ficcions 2005

Dimarts 21 de desembre a les 12h tindrà lloc al saló de Graus de la Facultat de Geografia i Història (c/ Baldiri Reixac. Campus Pedralbes) l'acte de presentació de la «Mostra Curt Ficcions 2005», que en aquesta vuitena edició porta per títol "Cortosionismo. Todo cabe en un corto", organitzat pel de la UB, ubicat al Parc Científic de Barcelona.

Es projectaran imatges del «Curt Ficcions 2004» i el nou spot del festival, que el proper any amplia les projeccions a Vitoria-Gasteiz i a A Coruña. A Barcelona se celebra a partir del 20 de gener i a Madrid des del 26 del mateix mes. Finalment, serà exhibit un dels curtmetratges premiats en la darrera edició: Los perros de Pavlov, de Kike Maíllo.

La sessió anirà acompanyada d’una taula de debat amb els membres de Curt Ficcions Sara de Lecea, Kike Maíllo i Loris Omedes, a més de Sergi Casamitjana, de l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya (ESCAC), centre adscrit a la UB. Actuarà com a moderador el professor del departament d’Història Contemporània i director del Centre Film-Història Josep Maria Caparrós.