27.05.2020

Oberta la XIII convocatòria dels Premis del Consell Social de la UB i de la Fundació Bosch i Gimpera

S'acaba d'obrir la convocatòria dels Premis del Consell Social de la Universitat de Barcelona (UB) i la Fundació Bosch i Gimpera a la transferència de coneixement i a la creació d’empreses innovadores. Aquests guardons, que enguany arriben a la 13a edició, tenen com a objectiu impulsar el retorn a la societat dels coneixements adquirits al llarg dels estudis i la recerca; valorar la importància dels projectes de transferència de tecnologia, coneixement i innovació; potenciar la creació d’empreses innovadores, i fomentar la cultura emprenedora en l’àmbit del Grup UB. La Fundació Bosch i Gimpera és l’oficina de transferència de tecnologia de la UB des de 1983 i té la seva seu al Parc Científic de Barcelona.

La tretzena edició dels Premis del Consell Social de la Universitat de Barcelona (UB) i la Fundació Bosch i Gimpera ha obert ja la convocatòria corresponent en les dues modalitats habituals: el premi Antoni Caparrós al millor projecte de transferència de coneixement, tecnologia i innovació, i el premi Senén Vilaró, amb el qual es vol premiar la millor empresa innovadora desenvolupada per un titulat de la UB o empreses assessorades per l’FBG, així com empreses participades per la UB.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 20 de juliol. L’acte de lliurament dels premis tindrà lloc a finals del 2020.

► Les bases de la convocatòria es poden consultar en: http://www.fbg.ub.edu/premis/