Sense categoria

By 8 d'abril de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 08.04.2009

Nous avançaments en la representació de proteïnes

Un nou programa informàtic –anomenat COCO (de l'anglès, Complementary Coordinates)– creat per investigadors britànics i espanyols millora la informació dels bancs de dades de biomolècule. COCO és fruït de la col·laboració entre la Universitat de Nottingham i l'European Bioinformatics Institute, tots dos al Regne Unit, juntament amb les institucions espanyoles IRB Barcelona –ubicat al Parc Científic Barcelona–, Institut Nacional de Bioinformàtica i el Centro Nacional de Supercomputació de Barcelona (BSC). El servidor COCO, les característiques del qual es detallen aquest mes a la revista Proteins, analitza la distribució dels conjunts d'estructures proposats i genera un altre conjunt que ofereix noves solucions més ajustades a les dades.

Per a més informació