10.08.2016

L’IEB amplia l’oferta de màsters en gestió aplicada a la biomedicina i biotecnologia sanitària

Arran de la bona acollida del Màster en Project Management aplicat al sector biotecnològic i la indústria farmacèutica –que enguany arriba a la tercera edició– i la creixent demanda professional de perfils de ciències de la salut amb coneixements en gestió aplicada, l'Institut Empresarial de Biotecnologia (IEB) –amb seu al Parc Científic de Barcelona (PCB)– amplia la seva oferta formativa amb dos nous programes: el Màster en Business Management y el Màster en Marketing Management.

Els tres programes de formació s’impartiran com a màsters propis de la Universitat de Barcelona (UB) en modalitat presencial a la Facultat de Biologia de la UB. Estan adreçats a llicenciats i graduats en àrees de les ciències de la vida i afins, a persones que estiguin fent el seu doctorat i/o treballin a oficines de transferència o empreses biofarmacèutiques.

L’objectiu dels programes és proporcionar als estudiants coneixements en gestió aplicada a empresa que complementin la seva formació científica i que els ajudin a desenvolupar la seva carrera professional en el sector biotecnològic i la indústria farmacèutica, orientant-la cap al desenvolupament de nous medicaments, dispositius mèdics i productes sanitaris.

El professorat està format per professionals amb una àmplia trajectòria en el sector salut orientada al desenvolupament de fàrmacs i productes sanitaris que, a més d’impulsar el coneixement, treballen per desenvolupar les capacitats diferencials de cada alumne, procurant així, la formació integral de professionals amb les característiques exigides pel sector.

El programa també inclou visites a centres de recerca, parcs científics i empreses per facilitar als alumnes el contacte amb l’entorn professional. Aquestes activitats es combinen amb eines de coaching i Programació Neurolingüística (PNL), i assistència a esdeveniments rellevants del sector.

“Des de la seva constitució, l’Institut Empresarial de Biotecnologia ha estat en contínua evolució, millora i ampliació de l’oferta formativa en màsters, postgraus i cursos especialitzats. Tot això és el resultat de la necessitat real que hi ha al mercat laboral de perfils científics amb coneixements de gestió, de la bona acceptació dels programes, la rellevància del professorat, del suport de les institucions que valoren la missió de l’Institut, i de l’oportunitat real d’incorporació al món laboral dels estudiants”, afirma Juan R. Garcia, fundador i director de l’IEB.