La UB i la UPC reben la Medalla d’Honor de Barcelona per impulsar el Barcelona Knowledge Campus

By 30 de juliol de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 30.07.2010

El plenari de l'Ajuntament de Barcelona ha aprovat concedir la Medalla de Honor de la ciutat a la Universitat de Barcelona (UB) i a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). La concessió vol ser un reconeixement a la tasca que s'ha portat a terme en el marc d'un espai de docència i investigació com és el Barcelona Knowledge Campus (BKC) que el mes de desembre va ser reconegut com el millor campus d'excel·lència internacional de tot l'Estat espanyol. Dins d'aquest espai estan ubicats el Parc Científic Barcelona i el Parc d'Investigació i Innovació de la UPC, que promouen a l'entorn del BKC un clúster estratègic d'R+D+ i. L'acte de lliurament públic de la distinció tindrà lloc el proper mes de novembre al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona.