Una vintena de representants de companyies i una trentena d’investigadors es van trobar en el PCB durant la segona jornada de l’Open Innovation Forum 2019 (Foto: Biocat).
 16.07.2019

La segona trobada de l’Open Innovation Forum acull 50 reunions entre empreses i entitats de recerca

La segona jornada de l’Open Innovation Forum 2019, que es va dur a terme el passat 11 de juliol al Parc Científic de Barcelona, va revalidar l'èxit de la primera edició, amb la celebració de 50 reunions B2B entre una vintena de representants d'empreses amb necessitats d’innovació i una trentena d'investigadors de grups de recerca de universitats i centres tecnològics catalans.

El Parc Científic de Barcelona és una de les entitats que donen suport a l’Open Innovation Forum, una iniciativa oberta a empreses catalanes amb necessitats d’innovació o amb interès per explorar noves oportunitats de negoci, i a grups de recerca de les universitats i centres tecnològics que vulguin aplicar la seva investigació al teixit empresarial català en sis àmbits de coneixement: salut, alimentació, química, biotec/tecmed, cosmètica i energia.

Durant el 2019 tindran lloc diverses trobades entre els generadors dels reptes d’innovació i els solucionadors mitjançant una agenda d’entrevistes pre-concertades. La plataforma online es mantindrà oberta fins al desembre de 2019.

L’Open Innovation Forum està organitzat per Biocat, la Fundació Bosch i Gimpera, la Universitat Pompeu Fabra, UPF Ventures, la Universitat Autònoma de Barcelona, el Parc de Recerca UAB, la Universitat Politècnica de Catalunya, IDIBELL i ACCIÓ. El programa compta amb el suport del Parc Científic de Barcelona, Obra Social “la Caixa” i el Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER).

Notícia relacionada [+]