Instantània de la visita institucional al Parc Científic de Barcelona encapçalada per Francesc Xavier Grau i Joan Gómez Pallarès (Foto: PCB).
 20.11.2018

Francesc Xavier Grau i Joan Gómez Pallarés visiten el Parc Científic de Barcelona

Francesc Xavier Grau, secretari d'Universitats i Recerca i Joan Gómez Pallarès, director general de Recerca de la Generalitat de Catalunya han fet aquesta tarda una visita institucional al Parc Científic de Barcelona, que enguany compleix 20 anys com a pol d’innovació científica, tecnològica i empresarial.

Els representants de la Generalitat han estat rebuts pel vicerector de Recerca de la Universitat de Barcelona (UB), Domènec Espriu; Joan Corominas, president del Consell Social de la UB; Maria Terrades; directora general del PCB; Xavier Meneses, director de Serveis de Recerca de la UB; i Anna Serra, directora de Comercialització i Comunicació del PCB.

Després d’una breu reunió de treball, la comitiva ha recorregut les instal·lacions del Parc Científic de Barcelona on conviu, en una superfície total de 100.000 m2, una comunitat dinàmica i innovadora integrada per 2.700 professionals procedents de més de 100 entitats públiques i privades.

Francesc Xavier Grau i Joan Gómez Pallarès también han visitat els equipaments més singulars dels Centres Científics i Tecnològics de la Universitat de Barcelona (CCiTUB) de la mà de seu director, Ramón Seoane, com ara la Unitat de Ressonància Magnètica Nuclear (RMN), ubicada al Parc Científic de Barcelona, i diverses infraestructures científico-tècniques del carrer Lluís Solé i Sabarís.

Els CCiTUB han complert enguany els seus 30 primers anys de vida com a referent nacional i internacional per a la recerca, la innovació i la transferència. Els seus serveis són demandats per més d’un miler d’usuaris cada any que provenen de la UB, així com d’altres universitats i centres públics i de sectors de la indústria molt variats.