Sense categoria

Microart col·labora en un nou postgrau d’informàtica biomèdica de la Universitat Politècnica de Catalunya

By 4 d'agost de 2010novembre 16th, 2020No Comments
 04.08.2010

L'School of Professional & Executive Development de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) impartirà a partir del 28 d'octubre un nou postgrau presencial en informàtica biomèdica. La direcció acadèmica d'aquest postgrau anirà a càrrec de Magí Lluch, director general de l'empresa , ubicada al Parc Científic Barcelona. En aquest projecte també col·laboren la Bioregió de Catalunya (Biocat), l'Associació Catalana d'Empreses Biotecnològiques (CataloniaBio) –amb seu al PCB–, el Centre de Recerca d'Enginyeria Biomèdica (CREB) i la Fundació Centre Tic i Salut (TicSalut).

Per a més informació