Entitat

Prous Institute for Biomedical Research

Biotecnologia - Terapèutic i Diagnòstic

Empresa Associada

Prous Institute for Biomedical Research és un grup familiar amb més de 50 anys d’experiència en el camp de la investigació biomèdica i la pràctica clínica, compromès a donar suport al descobriment de nous medicaments i tecnologies associades.

Es va iniciar com una spin-off de Prous Science (adquirida per Thomson Reuters, ara Clarivate Analytics, el 2007) sota la direcció del seu fundador, el Dr. Josep R. Prous Cochs, amb l’objectiu de descobrir nous medicaments mitjançant tècniques computacionals.

Els programes d’investigació aplicada derivats d’aquestes metodologies han donat lloc a nous fàrmacs experimentals en diferents àrees, com ara malalties del sistema nerviós central, càncer o malalties metabòliques amb múltiples patents internacionals.

Paral·lelament, Prous Institute ha evolucionat per expandir la seva missió més enllà dels seus propis desenvolupaments, col·laborant i invertint en iniciatives científiques transformadores.