Sense categoria

By 8 de maig de 2008novembre 16th, 2020No Comments
 08.05.2008

El PCB acull la nova Càtedra d’Emprenedoria de la UB

El Parc Científic de Barcelona acull des de finals d''abril la nova Càtedra d'Emprenedoria de la Universitat de Barcelona (UB), que dirigeix Jaume Valls i que impulsen de forma conjunta la UB i el Banco Santander. El seu objectiu és fomentar la cultura emprenedora a la Universitat, organitzar tota mena d'activitats per millorar la formació i la preparació de l'alumnat que hi estigui interessat i impulsar la recerca en aquest àmbit.

Totes les activitats que impulsa aquesta Càtedra es duen a terme de manera coordinada amb l’Àrea Centre d’Empreses de la Fundació Bosch i Gimpera, també ubicada al Parc. Actualment, a més d’organitzar tallers i seminaris, la Càtedra col·labora en el desplegament operatiu del màster oficial de Creació i Gestió d’Empreses Innovadores i de base Tecnològica 2008-2009, que la UB ha previst posar en marxa el proper mes de setembre.

La nova Càtedra s’ubica físicament a la quarta planta de la Torre D. A la signatura de l’acte oficial de pressa de possessió van estar presents: Jaume Valls, Catedràtic d’Organització d’Empreses i director de la nova Càtedra d’Emprenedoria, i Aïda Bravo, professora del Departament d’Economia i Organització d’Empreses de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UB –que serà la responsable de la Gestió Tècnica de la Càtedra–, Roser Artal, directora gerent del Parc Científic de Barcelona (PCB), i Mercè Colom, directora de l’Àrea d’Operacions del PCB.