El Parc Científic Barcelona participa a la «Festa de l’Enginy»

By 14 de maig de 2009novembre 16th, 2020No Comments
 14.05.2009

El Parc Científic Barcelona participa a la «Festa de l’Enginy»

El proper dissabte, 16 de maig, tindrà lloc a l'Auditori de l'Edifici Vèrtex de la Universitat Politècnica de Catalunya, la «Festa de l'Enginy». La iniciativa s'emmarca dins del programa «Enginycat!», impulsat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, i és un acte de reconeixement al talent i esforç de 100 joves preuniversitaris catalans que durant l'any 2008 han estat guardonats amb un primer premi relacionat amb la ciència o la tecnologia. Entre els guardonats s'hi inclouen tres estudiants de batxillerat que van rebre els «Premis Recerca a Secundària», que atorga anualment el Parc Científic Barcelona (PCB) amb el suport de l'Obra Social de Caixa Catalunya.

Els «Premis Recerca a Secundària» distingeixen els tres millors treballs de recerca dels estudiants de batxillerat que han fet part de la seva recerca al Parc Científic Barcelona. Aquests guardons s’emmarquen dins del programa «» impulsat des de l’Àrea de Difusió de la Ciència del Parc Científic Barcelona, que ofereix als estudiants dels Instituts d’Ensenyament Secundari la possibilitat de disposar de l’ajut d’un tutor del PCB durant un any, així com sessions pràctiques als laboratoris del Parc Científic Barcelona per desenvolupar el seu projecte d’investigació.

L’acte serà presidit pel president de la Generalitat de Catalunya, José Montilla, i comptarà amb la presència del conseller d’Innovació, Universitats i Empresa, Josep Huguet, i el d’Educació, Ernest Maragall. A més dels joves premiats, s’hi aplegaran els tutors que han donat suport als estudiants en el desenvolupament dels projectes, així com els representants de les institucions que han organitzat i atorgat els premis.