El IEB organitza el simposi «Universitat, innovació i territori»

By 15 de setembre de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 15.09.2011

El IEB organitza el simposi «Universitat, innovació i territori»

Avui, dijous 15 de setembre, i fins demà tindrà lloc a la Sala Gaudí de CX La Pedrera el simposi «Universitat, innovació i territori», organitzat per l'Institut d'Economia de Barcelona –ubicat al Parc Científic Barcelona– amb la col·laboració de l'ACUP i la Fundació CYD. El foro reunirà durant dos dies experts en innovació, empresaris i responsables polítics per buscar fórmules que fomentin la contribució de les universitats a la innovació i al desenvolupament.

El simposi serà inaugurat pel rector de la Universitat de Barcelona i president de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (ACUP), Dídac Ramírez; el president del Consell Social de la UB i de la Fundació Institut d’Economia de Barcelona (IEB), Joaquim Coello; el director general d’Universitats i Recerca de la Generalitat, Lluís Jofre i el vicepresident de la Fundació Coneixement i Desenvolupament (CYD), Francesc Santacana. La ponència inaugural del simposi anirà a càrrec d’Adam B. Jaffe reconegut internacionalment per l’estudi de la transferència de coneixement i els efectes de la recerca acadèmica.