El Grup de Recerca AQR-IREA lidera un nou projecte dins el setè Programa Marc de la UE

By 21 de juny de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 21.06.2011

El Grup de Recerca Anàlisi Quantitativa Regional de l'Institut de Recerca d'Economia Aplicada (AQR-IREA) –entitat associada al Parc Científic Barcelona– liderarà el projecte SEARCH (Sharing Knowledge Assets: Interegionally Cohesive Neighborhoods) dins el setè Programa Marc de la Unió Europea. Fins ara, el Grup AQR-IREA havia encapçalat el Projecte Actius Intangibles i Creixement Econòmic Regional (IAREG), que ja ha finalitzat i que també es va dur a terme dins el setè Programa Marc europeu.

En el projecte SEARCH hi participen 17 institucions, entre les quals hi ha la London School of Economics (Regne Unit), la Universitat d’Utrecht (Holanda), la Universitat de Tessàlia (Grècia), la Universitat de Càller (Itàlia), la Universitat d’Economia de Viena (Àustria), la Universitat Brunel (Regne Unit), la Universitat de Pécs (Hongria), l’Escola Superior d’Economia de la Universitat Estatal de Moscou i la Universitat Hebrea de Jerusalem (Israel). A més, hi prenen part l’Institut Europeu de la Mediterrània, el Centre Internacional d’Estudis del Mar Negre i el Consell de Recerca Científica i Tecnològica de Turquia. Tant el coordinador general del projecte, Jordi Suriñach, com dos dels coordinadors de les tasques, Rosina Moreno i Raül Ramos, són professors de la UB i membres d’AQR-IREA.