L'objectiu del programa és establir un diàleg entre hospitals i empreses per generar futurs marcs de col·laboració. Foto: CataloniaBIO
 19.06.2015

CataloniaBio endega el programa ‘Hospital Connection’ per a empreses

La patronal CataloniaBio, amb seu al Parc Científic de Barcelona (PCB), presenta el programa 'Hospital Connection' que té com a objectiu facilitar a les empreses de l’àmbit de les ciències de la vida;  l’accés al coneixement dels models de col·laboració, i línies de desenvolupament clínic dels hospitals de Catalunya. La primera acció d’aquest programa és una jornada, que tindrà lloc al PCB el dia 2 de juliol.

A la jornada –adreçada exclusivament als professionals de les empreses farmacèutiques, biotecnològiques i biomèdiques– es parlarà sobre la disponibilitat a treballar a risc compartit i amb quines condicions, les àrees terapèutiques d’excel·lència i experiències d’èxit de col·laboració públicoprivada.

“Pensem que és una excel·lent ocasió per establir un diàleg entre els hospitals i les empreses i així generar futurs marcs de col·laboració” ha comentat el secretari general de CataloniaBio, Melqui Calzado.

La trobada comptarà amb representants d’innovació d’hospitals de referència com Joan Bigorra, coordinador de la Subcomissió Catalunya d’Itemas; Joan Comella, director del Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR); José Mª Tormos, coordinador d’Investigació de l’Institut Guttmann; i Lluís Blanch, director de Recerca i Innovació de la Corporació Sanitària Parc Taulí, entre d’altres.

■ Programa de la jornada [+]