Foto: Pangaea Oncology.
 13.07.2022

Pangaea Oncology capta 12 M€ per accelerar el seu creixement

Pangaea Oncology, vinculada al Parc Científic de Barcelona com a empresa associada, ha protagonitzat una de les operacions més rellevants d’enguany al mercat borsari espanyol BME Growth. La companyia, líder de serveis mèdics d’oncologia de precisió, ha captat 12 M€ a través de dues ampliacions de capital, que destinarà a accelerar el seu pla de creixement estratègic tant en l’àmbit orgànic com inorgànic.

Els nous accionistes, en la prospecció dels quals Pangaea ha comptat amb la col·laboració de Banca March, han estat liderats de manera destacada per rellevants inversors institucionals com ara l’extremenya Eléctrica del Oeste, la saragossana Irigen i les barcelonines Mirling Europe i Projecte Asfodel. Totes elles han entrat en el capital de la societat amb participacions per sobre del 5% subratllant d’aquesta manera la confiança en la companyia.

Els principals executius de la companyia confirmen aquest nou impuls i marquen la senda de l’estratègia a seguir. “Gràcies a aquestes operacions estarem en disposició de dur a terme el creixement inorgànic de la societat, així com l’entrada en nous mercats nacionals on fins avui la societat no operava”, afirma Alejandro García Moncayo, director general corporatiu i financer de Pangaea.

A través de les seves filials, l’Institut Oncològic Rosell (IOR), Quénet Torrent Institute (QTI), i l’International Breast Cancer Center, Pangaea proporciona una gestió oncològica integral i personalitzada, amb presència en diversos hospitals a Barcelona.

La companyia compta a més amb un laboratori d’última generació des del qual presta serveis de diagnòstic molecular i serveis de preclínica, a grans grups farmacèutics internacionals.

» Més informació al web de Pangaea Oncology [+]