Esdeveniments

« All Events

• This event has passed.

17 novembre 2021 @ 18:00 - 19:30

JORNADA DE PRESENTACIÓ “LA NANOCIÈNCIA ARRIBA A L’AULA DE PRIMÀRIA”

Nanomedspain, la Plataforma Española de Nanomedicina coordinada per l’IBEC, ha desenvolupat nou recursos educatius perquè el professorat de primària pugui introduir conceptes científics relacionats amb el camp de la Nanomedicina.

Els continguts són una eina per al professorat i pretenen ser una guia per al treball a l’aula i han estat pensats per a ser adaptats segons les necessitats i el criteri de cada docent. Els recursos han estat elaborats tenint en compte el currículum educatiu, amb la intenció de poder dur-se a terme dins de la planificació docent.

A la jornada de presentació, la Pilar Jiménez, coordinadora d’activitats d’educació científica a l’IBEC, presentarà les diferents propostes per edats i la Roser Arcas, docent de l’escola Gayarre de Barcelona, ens explicarà la seva experiència durant les proves pilot.

Aquests recursos gratuïts els posarem a disposició dels docents que ho sol·licitin. Més informació aquí.

Date:
17 novembre 2021