< Tornar al llistat

Les universitats catalanes s'uneixen per trobar solucions a reptes d'innovació empresarials

28.09.2017

El proper 5 d'octubre, en el marc de la Barcelona Industry Week – que tindrà lloc de l’1 al 6 d’octubre a Fira Barcelona– diferents universitats catalanes organitzaran l’Open Innovation Forum, una trobada que dóna l'oportunitat a empreses de llançar els seus reptes d'innovació i als grups i centres de recerca a proposar solucions a aquests problemes. El Parc Científic de Barcelona és una de les entitats que col·laboren en aquesta iniciativa.

L'Open Innovation Forum s'emmarca dins la Barcelona Industry Week.

Per primera vegada, la Universitat Autònoma de Barcelona, a través del Parc de Recerca UAB; la Universitat de Barcelona, a través de la Fundació Bosch i Gimpera; la Universitat Politècnica de Catalunya; l'IQS Tech Factory; ACCIÓ i Expoquimia-World Chemical Summit uneixen esforços per proposar conjuntament solucions innovadores a problemes socials i empresarials.

Així neix l'Open Innovation Forum, un programa d'innovació oberta que permet a les empreses llançar reptes propis i els grups de recerca de les principals universitats catalanes treballar per proposar solucions innovadores als problemes empresarials plantejats en quatre àmbits de coneixement: salut, alimentació, química i energia.

Aquesta iniciativa culminarà amb una jornada el dia 5 d'octubre a Fira Barcelona en la qual, mitjançant una agenda d'entrevistes pre-concertades, les empreses i investigadors es podran reunir per explorar noves oportunitats per desenvolupar projectes innovadors.

La trobada està oberta a qualsevol empresa amb necessitats d'innovació, amb desenvolupament de nous productes i serveis, o amb interès per explorar noves oportunitats d’innovació, i a grups de recerca de les universitats i centres tecnològics amb interès per aplicar la seva investigació al teixit empresarial català.

► Les empreses poden registrar-se i proposar els seus reptes o necessitats fins al dia 7 de setembre al web de l'esdeveniment: www.openinnovationforum.cat