Jornada sobre la protecció i comercialització dels resultats de la recerca de la Universitat de Barcelona

By 30 de abril de 2003No Comments
 30.04.2003

El Centre d’Innovació de la FBG-UB i el Centre de Patents de la UB han organitzat una jornada amb l’objectiu d’informar sobre la potenciació de les activitats de protecció i comercialització dels resultats de la recerca de la Universitat de Barcelona. L’acte tindrà lloc el proper dilluns 5 de maig a les 18 h a l’Auditori del Parc Científic de Barcelona (c/Baldiri Reixac, 4-6).

Presidida pel vicerector de recerca de la UB, Antonio Juárez i per la directora general de la FBG, Anna Ros, la jornada comptarà amb la participació del director del Centre de Patents de la Universitat de Barcelona Pascual Segura, el director científic del Centre d’Innovació, FBG-UB, Xavier Testar i el gerent d’Innovació del CIDEM Raimon Albiol. Les intervencions d’aquests convidats giraran entorn dels nous serveis del Centre de Patents de la UB, la transferència de tecnologia i el programa de promoció de la protecció de la propietat industrial en el marc del Pla d’Innovació de Catalunya, respectivament..

Com a preàmbul de la jornada, a les 17 h, el magistrat José Ramón Ferrándiz Gabriel, president de la Secció 15a de l’Audiència Provincial de Barcelona, impartirà una conferència sobre patents.