Seminari sobre els aspectes bioètics del diagnòstic genètic

By 15 maig 2007novembre 16th, 2020No Comments
 15.05.2007

Seminari sobre els aspectes bioètics del diagnòstic genètic

El proper dijous 17 de maig, a les 19 hores, l'investigador Joan Brunet de la Unitat d'Avaluació del Risc de Càncer i Prevenció de l'Institut Català d'Oncologia impartirà un seminari sobre les implicacions bioètiques de les proves de diagnòstic genètic. Aquesta activitat, organitzada per l'Associació de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, tindrà lloc a la torre D del Parc Científic de Barcelona i és gratuïta, però cal confirmar l'assistència prèviament perquè l'aforament és limitat.

L’ té com a propòsit afavorir, mitjançant les activitats que du a terme, la promoció i difusió, des d’un punt de vista no religiós, plural i multidisciplinar, dels estudis relatius a la visió integradora i global de la bioética i les seves implicacions jurídiques, en la capacitació per a l’adopció racional de decisions vinculades als problemes que sorgeixen amb els avenços científics i tecnològics. Altre dels seus objectius és contribuir a clarificar el debat entorn als programes fonamentals en el marc de la bioètica, la salut i la biotecnologia. Així mateix, defensa els interessos dels membres de l’ Associació.