Dr. Michel Detheux (Foto: ONA Therapeutics).
 09.12.2021

ONA Therapeutics nomena Michel Detheux com a president independent del consell d’administració

ONA Therapeutics, amb seu al Parc Científic de Barcelona i centrada en el descobriment i desenvolupament de biològics terapèutics dirigits al metabolisme dels lípids per al càncer avançat, ha nomenat el Dr. Michel Detheux com a president independent del seu consell d’administració.

El Dr. Michel Detheux és un veterà executiu de biotecnologia amb 25 anys d’experiència en la indústria. Actualment, és el president i director executiu d’iTeos Therapeutics (NASDAQ: ITOS), una empresa de biotecnologia en etapa clínica que cotitza en borsa i que desenvolupa noves teràpies inmuno-oncològiques centrades en els mecanismes clau de la immunosupressió. Ha encapçalat diversos augments de capital i transaccions per a iTeos, inclosa una oferta pública inicial en Nasdaq i col·laboracions estratègiques amb Pfizer i GlaxoSmithKline.

El Dr. Detheux va estudiar en la Université Catholique de Louvain, va rebre la seva llicenciatura i el seu doctorat en bioquímica, abans de completar el seu postdoctorat a la Universitat de Glasgow. Detheux també té un certificat empresarial de Solvay Business School.

Segons Valerie Vanhooren, directora executiva i cofundadora d’ONA Therapeutics: “Estem encantats de donar la benvinguda al Dr. Michel Detheux com a president independent del Consell d’Administració. L’experiència i l’historial excel·lent del Dr. Detheux seran inavaluables per a ONA a mesura que avancem en la nostra línia preclínica de teràpies noves que aborden la necessitat mèdica insatisfeta dels pacients amb càncer avançat”.

El Dr. Michel Detheux, president d’ONA Therapeutics, afirma: “Estic encantat d’unir-me a ONA Therapeutics en aquesta etapa del creixement i la progressió de l’empresa. ONA té una combinació única de ciència nova, una bona base d’inversors i talents brillants per a desenvolupar teràpies altament innovadores”.

» Més informació: web d’ONA Therapeutics [+]