04.05.2021

Nova convocatòria dels Premis del Consell Social de la UB i de la Fundació Bosch i Gimpera

S’obre la convocatòria de la catorzena edició dels Premis del Consell Social de la Universitat de Barcelona (UB) i la Fundació Bosch i Gimpera, que consten de dues modalitats: el Premi Antoni Caparrós, al millor projecte de transferència de coneixement, tecnologia i innovació, i el Premi Senén Vilaró, a la millor empresa innovadora desenvolupada per un titulat de la UB o vinculada al Grup UB.  El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 20 de juliol.

Els premis del Consell Social de la Universitat de Barcelona i la Fundació Bosch i Gimpera tenen com a objectiu impulsar el retorn a la societat dels coneixements adquirits al llarg dels estudis i la recerca, valorar la importància dels projectes de transferència de tecnologia, coneixement i innovació, potenciar la creació d’empreses innovadores i fomentar la cultura emprenedora en l’àmbit del Grup UB.

La Fundació Bosch i Gimpera, amb seu al Parc Científic de Barcelona, és l’oficina de transferència de coneixement i tecnologia de la Universitat de Barcelona des de 1983. Promou la recerca de la UB i de les entitats del Grup UB, i treballa per aconseguir que els resultats d’aquesta recerca arribin a la societat, a través de la creació de noves empreses basades en el coneixement, la llicència de patents, o mitjançant contractes amb empreses i institucions per fer projectes d’R+D, activitats d’assessorament i consultoria, elaboració d’estudis, informes, dictàmens, serveis d’assistència tècnica o anàlisis.

» Més informació: web de la Fundació Bosch i Gimpera [+]