Uncategorized

La UB, capdavantera en distincions de la Generalitat de Catalunya a la recerca universitàriaTO TRANSLATE >>>

By 23 July 2003November 18th, 2020No Comments
< Back to news
 23.07.2003

La UB és un cop més la universitat amb més guardonats (15) a la VI edició de la Distinció de la Generalitat de Catalunya per a la Promoció de la Recerca Universitària, una convocatòria anual que premia 30 investigadors del sistema universitari català a les categories d’investigadors reconeguts (10) i joves investigadors (20). Els guardons seran lliurats pel president Jordi Pujol en un acte institucional dimecres 23 de juliol a les 19h a l’Auditori al Palau de la Generalitat de Catalunya amb participació del conseller d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació, Andreu Mas-Colell i el president del jurat que concedeix les distincions, Pere Pascual, catedràtic emèrit de física teòrica a la UB.

ffff