18.05.2021

La Fundació DTI organitza un concert solidari amb la Fundació Nen Déu

La Fundació DTI – Donation & Transplantation Institute, ubicada en el Parc Científic de Barcelona, i la Fundació Nen Déu, organitzen un dels grans concerts solidaris del 2021 a Barcelona. L’esdeveniment tindrà lloc el dilluns 28 de juny a les 20:00 h al Palau de la Música Catalana, amb la participació de l’Escolania de Montserrat, acompanyada per l’Orquestra Simfònica del Vallès i Alvaro Carnicero a l’orgue, amb obres de Händel, Haydn i Viola.

L’objectiu d’aquest concert és la recaptació de fons per ajudar al desenvolupament dels projectes d’ambdues fundacions, però també donar visibilitat a la necessitat de suport a les institucions que es dediquen al món social.

L’esdeveniment donarà l’oportunitat a tothom de gaudir de la música i de col·laborar, concretament, amb dues causes importants: la sensibilització social en la donació d’òrgans per trasplantament i la inclusió social de persones amb discapacitat.

Es poden adquirir les localitats a la pàgina web del Palau de la Música. També es preveu la possibilitat de col·laborar-hi sense assistència.

» Més informació: web de Fundació DTI [+]