Sense categoria

By 17 juny 2010novembre 16th, 2020No Comments
 17.06.2010

Presentació del Museu Virtual de la UB a la Universitat d’Uppsala

Demà, dia 17 de juny, la Universitat de Barcelona (UB) presentarà el seu Museu Virtual a la Universitat d'Uppsala (Suècia) en el marc de l'XI Universeum Network Meeting, que enguany porta per títol «University Heritage: Present and Future». El Museu Virtual de la UB és el primer museu virtual universitari de tot l'Estat espanyol, que neix amb l'objectiu de donar a conèixer l'extens patrimoni cultural de la UB. El projecte abasta més de 250 peces que són una mostra de la gran riquesa disciplinària i patrimonial de la UB, i s'organitza, inicialment, en nou col·leccions, entre les quals s'inclouen el i l'herbari BCN del , ambdues ubicades al Parc Científic Barcelona. En una segona segona fase, s'introduiran nous elements en les ja existents i s'ampliarà el nombre de col·leccions.

Per a més informació