Jordi Sabater Pi, «Personatge de l’any» de l’Escola Thau Barcelona

By 26 abril 2009novembre 16th, 2020No Comments
 26.04.2009

Jordi Sabater Pi, «Personatge de l’any» de l’Escola Thau Barcelona

Coincidint amb el dia de Sant Jordi, el dijous 23 d'abril l'Escola Thau Barcelona va organitzar una sèrie d'actes d'homenatge a Jordi Sabater Pi, director del , amb seu al Parc Científic Barcelona.

Sabater Pi va ser rebut a l’amfiteatre de l’escola per tot l’equip de professors i pels seus 1.300 alumnes, als que va dedicar unes paraules de agraïment. A continuació va visitar el centre, i els estudiants li van explicar els diferents treballs que havien realitzat amb relació a la seva trajectòria científica, i que estaven exposats per totes les instal·lacions escolars. Jordi Sabater Pi va rebre com a regal, una mostra dels treballs realitzats per tota l’escola. Per la tarda, a l’acte de cloenda dels Jocs Florals, Joan Tort i Donada, autor del llibre “Okorobikó” va dedicar unes paraules a la figura d’aquest reconegut primatòleg i etòleg.

L’Escola Thau Barcelona ha dedicat el curs 2008/2009 al personatge de Jordi Sabater Pi com a tema de l’any, organitzant un seguit d’actes relacionats amb la seva tasca científica. Així, al llarg de tot aquest curs els alumnes –des dels més petits de tres anys, fins els més grans, de setze– han estudiat i aprofundit en la seva figura. A més, el mes de juny, la revista de l’escola publicarà un monogràfic dedicat a Jordi Sabater Pi.