Investigadors de l’INSA participen a la festa d’ExpAliments, celebrada al campus de Torribera

By 14 novembre 2010novembre 16th, 2020No Comments
 14.11.2010

Un miler de persones han passat per la primera festa d'ExpAliments que es va dur a terme dissabte 13 de novembre al campus de l'Alimentació de Torribera de la Universitat de Barcelona. En l'organització hi ha participat professors i alumnes de la Facultat de Farmàcia i de la Facultat de Química de la UB, així com investigadors de l'Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària (INSA·UB), present al Parc Científic Barcelona.

El públic assistent ha pogut aprendre a fer plastilina amb ingredients de cuina, tastar un pa de pessic al microones o participar d’un taller sobre esferificacions i cucs comestibles. Amb aquesta jornada el campus ha obert les portes al públic general oferint un programa d’activitats per a totes les edats sobre l’alimentació i les seves bases científiques, sobre nutrició i dietètica i sobre la recerca més actual en aquests camps.

El rector de la Universitat de Barcelona, Dídac Ramírez, juntament amb l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramanet, Núria Parlon, han visitat el campus i han gaudit d’alguns dels tallers de la festa d’ExpAliments, una activitat que s’emmarca dins la Setmana de la Ciència 2010.

L’acte compta també, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i de la Diputació de Barcelona i amb el suport del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa de la Generalitat de Catalunya.