Comença la tercera edició del cicle “La Ciència a Debat”

By 16 abril 2009novembre 16th, 2020No Comments
 16.04.2009

Comença la tercera edició del cicle “La Ciència a Debat”

Avui dijous 16 d'abril a les 18.30 hores tindrà lloc la primera sessió del cicle de debats científics que organitza el Parc Científic Barcelona i la de Barcelona, amb la col·laboració del grup , una firma independent d'auditoria i serveis professionals per a empreses. Aquesta tercera edició –que es durà a terme durant els pròxims mesos a la Casa Llotja de Mar (Passeig d'Isabel II, 1)– inclourà dos debats més: "El paper de l'alimentació en la salut " i "La medicina personalitzada", que se celebraran els propers 18 de juny i 15 d'octubre, respectivament.

Es tracta de tres activitats obertes a totes les persones que estiguin interessades en debatre qüestions d’actualitat científica amb experts en aquestes àrees, amb l’objectiu d’estimular la discussió entorn a grans temes d’interès de l’actualitat científica, i amb especial referència als nous camins que obre la recerca multidisciplinària. Com en edicions anteriors, el cicle es presenta amb un format allunyat dels seminaris clàssics, abordant preguntes concretes, i potenciant la presentació de diferents punts de vista. Per dinamitzar els debats està previst l’ús d’un programa informàtic que facilitarà la interacció del públic, de manera que els assistents puguin expressar la seva opinió.

Aquesta primera sessió, “La Biotecnologia i la cosmètica”, que tindrà lloc el 16 d’abril, serà moderada per Alfonso Hidalgo, director general d’Infinitec Activos, i participaran com a ponents: Pascual Cuadrado, de RNB Cosméticos; José Ginestar, d’Antoni Puig; Elena Graude d’EG Active Cosmetics, i Ramon Ramon, de Bioingenium. El seu objectiu es oferir un punt de trobada entre totes les persones que tinguin inquietuds respecte als avenços en biotecnologia i biomedicina, el professionals de la indústria cosmètica i la comunitat científica.

El segon debat ” El paper de l’alimentació en la salut” es durà a terme el 18 de juny, i serà moderat per Mª Carmen Vidal, de la Facultat de Farmàcia-Institut de Recerca en Nutrició i Seguretat Alimentària de la Universitat de Barcelona (INSA•UB). El tercer debat “La medicina personalizada”, que se celebrará el 5 d’octubre, serà moderat per Jaime del Barrio, director del’Institut Roche per a les Solucions Integrals de Salut.

Es prega confirmar assistència a congressos@pcb.ub.cat; o bé al 93 403 45 18. Per a més informació: direcciocientifica@pcb.ub.cat.