«Bioètica i laïcisme», tema central de la propera sessió de l’Associació de Bioètica i Dret de la UB

By 26 abril 2011novembre 16th, 2020No Comments
 26.04.2011

El proper dijous 5 de maig, a les 19.30 hores, tindrà lloc a l'Aula Fèlix Serratosa del Parc Científic Barcelona (C/ Baldiri Reixac, 10) la propera sessió de l'Associació de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (ABD), organitzada en col·laboració amb l'Observatori de Bioètica i Dret () i la Cátedra Unesco de Bioètica UB.

A la sessió, hi participarà com a conferenciant convidat el jurista mexicà i expert en bioètica , que impartirà la ponència «Bioètica i laïcisme». Rodolfo Vázquez és professor de Teoria, Metodologia i Filosofia del Dret i coordinador de la càtedra «Ernesto Garzón Valdés» de l’Institut Tecnològic Autònom de Mèxic (ITAM), membre del Sistema Nacional d’Investigadors de Mèxic, de l’Acadèmia Mexicana de Ciències i del Col·legi de Bioètica A. C., i fundador i membre del consell editorial de la revista Isonomía.

L’Associació de Bioètica i Dret de màsters de la Universitat de Barcelona (ABD)— que té la seva seu en l’Observatori de Bioètica i Dret de la UB, ubicat al Parc Científic Barcelona— agrupa totes les persones que disposen del títol oficial de màster de Bioètica i Dret, o titulació equiparable, o bé que hagin estat professors del màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona i que manifestin un interès concret per qüestions relatives als problemes de salut i biotecnologia, tant de tipus teòric com pràctic.

La missió de l’ABD és afavorir —des d’un punt de vista laic, pluralista i multidisciplinari— la promoció i la difusió d’estudis relatius a la visió global i integradora de la bioètica i les seves implicacions jurídiques i, alhora, contribuir a clarificar el debat entorn dels programes fonamentals en el marc de la bioètica, la salut i la biotecnologia.

Per assistir a la sessió de l’ABD és necessari confirmar l’assistència el més aviat possible a: . L’aforament és limitat.