El PCB acollirà una de les sessions informatives del nou curs de d·HEALTH

By 2 abril 2014novembre 16th, 2020No Comments
 02.04.2014

El PCB acollirà una de les sessions informatives del nou curs de d·HEALTH

Biocat organitza tres sessions informatives per presentar el proper curs de Design Health Barcelona (d·HEALTH Barcelona). Al llarg del mes d'abril es celebraran tres actes per presentar el programa i resoldre dubtes sobre el nou curs de la mà del seu director acadèmic, Jorge Juan Fernández, i Fellows actuals. Una de les sessions se celebrarà el dimecres 8 d'abril al Parc Científic de Barcelona (PCB. El termini d'inscripció finalitza el dia 15 d'abril.

La primera sessió informativa de d·HEALTH, anomenada “Do you want to become a healthcare entrepreneur”, tindrà lloc el dimecres 2 d’abril. Està especialment dirigida a l’alumnat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC): un ex-estudiant de la universitat i ara Fellow de d·HEALTH, Arnau Valls, compartirà la seva experiència i ajudarà a presentar el programa.

La segona sessió se celebrarà el dimecres 8 d’abril al Parc Científic de Barcelona (PCB) i servirà per detallar el procés de selecció del nou curs 2014-2015 del programa d·HEALTH. Els actuals Fellows Markus Wilhelms i Lalis Fontcuberta explicaran com estan vivint aquest any acadèmic i ajudaran al director acadèmic a resoldre les preguntes dels assistents.

La tercera i última sessió tindrà lloc el 25 d’abril. Estarà dirigida especialment a les persones que hagin completat la primera part de la inscripció on-line i que, per tant, siguin possibles candidates a esdevenir Fellows del proper curs de d·HEALTH.

Per a més informació [+]