El Parc Científic Barcelona col·labora en el projecte fem.talent/escola

By 15 de novembre de 2011novembre 16th, 2020No Comments
 15.11.2011

El Parc Científic Barcelona col·labora en el projecte fem.talent/escola

Prop de 600 estudiants de primària van participar als tallers fem.talent/robòtica que es van dur a terme al Parc Científic Barcelona (PCB), del 7 al 14 de novembre, en el marc del programa fem.talent/escoles, una iniciativa de la Xarxa de Parcs Científics i Tecnològics de Catalunya (XPCAT) per fomentar les vocacions científiques i tecnològiques dels més joves.

Els tallers fem.talent/robòtica van estar desenvolupats conjuntament amb l’empresa LEGO, i en ells van participar els alumnes de cinquè i sisè de primària de deu centres catalans: l’Escola Pràctiques 2, l’Escola Pompeu Fabra, el CEIP Barrufet, El Polvorí, Gayarre, l’Escola Enric Granados, l’Escola Joan Pelegrí, l’Escola SEAT, l’Escola Mossèn Jacint Verdaguer, i l’Escola LLuis Vives.

El programa fem.talent/escoles té com a objectiu fomentar les vocacions científiques i tecnològiques entre els centres d’educació primària i sensibilitzar els estudiants sobre els valors de la creativitat, innovació i talent, involucrant de forma directa la comunitat educativa en una experiència d’aprenentatge atractiva i de valor.

Aquesta iniciativa és un dels eixos de fem.talent, un proyecto sobre la igualtat d’oportunitats i gestió del talent femení a l’àmbit professional, promogut per la Xarxa de Parcs Científics i Tecnològics de Catalunya (XPCAT), amb l el suport de Barcelona activa, i subvencionat pel Departament d’Empresa i Ocupació i el Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu.