La 9a edició de BioSpain tindrà lloc a Sevilla del 25 al 27 de setembre (Imatge: Asebio).
 25.09.2018

Destacada participació del Parc Científic de Barcelona en BioSpain 2018

Del 25 al 27 de setembre, el FIBES Exhibition Congress Centre de Sevilla és l'escenari de BioSpain 2018, un dels esdeveniments de biotecnologia més importants d'Europa i el cinquè del món pel nombre de reunions de partnering. Enguany, l'Asociación Española de Bioempresas (ASEBIO) co-organitza la trobada amb la Junta de Andalucía, a través de l'Agencia IDEA. Prop d'un centenar d'empreses i institucions de la BioRegió de Catalunya– entre les què hi ha el Parc Científic de Barcelona (PCB) i un gran nombre d'entitats ubicades als seus espais–  participen en aquesta 9a edició de la fira, que se celebra cada dos anys de manera rotativa en una ciutat espanyola.

La delegació catalana representa el 16% del total de companyies espanyoles que participen a BioSpain 2018. El Parc Científic de Barcelona és present al pavelló de la BioRegió de Catalunya –coordinat per Biocat i ubicat al centre del recinte firal– el qual també acull estands individuals de sis empreses catalanes, entre elles Enantia, i una zona compartida on tenen representació la biotecnològica Molomics Biotech, el centre tecnològic Leitat i la Xarxa de Referència en Biotecnologia (XRB), entre d’altres.

EIT Health Spain, la Fundació Bosch i GimperaGENESIS Biomed i ZBM Patents & Trademarks hi són amb un estand propi en la zona expositiva.

Altres entitats amb seu al PCB que també participen en el esdeveniment són: el Centre Nacional d’Anàlisi Genòmica (CNAG – CRG), l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC), l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona), l’Institut Empresarial de Biotecnologia (IEB), i les empreses Aelix Therapeutics, Aromics, GalchimiaIDP Discovery Pharma, Iproteos, LeanBioPro i STAT-Dx/ QIAGEN Company.

BioSpain 2018 integra una fira comercial, un esdeveniment de partnering, sessions plenàries i conferències de temàtica diversa amb ponents nacionals i internacionals, i un fòrum de finançament, que congregarà més d’una trentena d’inversors d’arreu del món.

L’anterior edició del certamen, que es va dur a terme el 2016 a Bilbao, va atreure 1.750 delegats de 800 empreses de 29 països,  233 expositors, 50 inversors internacionals, i es van mantenir 3.000 reunions one-to-one.