Foto: Arian Internacional.
 09.02.2021

Obertes les inscripcions per a la 2a edició del Curs de Redacció de Projectes Europeus, amb Titulació d’Expert de la UB

En resposta a la demanda originada després del llançament del Curs de Redacció de Projectes Europeus, el CEI International Affairs (UB) i la consultora Arian Internacional –empresa associada al Parc Científic de Barcelona (PCB)– obren el període d’inscripció per a la 2a edició del programa, bonificable per empreses i organizacions a través de FUNDAE.

Les oportunitats de finançament a la innovació que ofereix la Comunitat Europea, a través dels programes Horizon Europe i Next Generation EU, són cada cop més grans, augmentant la demanda de perfils d’expert capaços d’identificar i preparar les propostes.

Atès la creixent varietat i complexitat dels programes, la consultora Arian Internacional i el CEI International Affairs van llançar  el 2020 el Curs de Redacció de Projectes Europeus –amb Titulació d’Expert expedit per la Universitat de Barcelona, dirigit tant a professionals de l’àmbit públic i privat, com a estudiants de màster interessats a aconseguir un alt grau d’especialització en finançament europeu a la innovació.

L’alumnat d’aquesta primera edició valora molt positivament la formació teòrica i pràctica impartida pels professors, experts avaluadors dels programes europeus Horizon Europe, EUREKA, COSME i KIC EIT, així com les sessions dutes a terme amb  professionals en actiu de la Generalitat de Catalunya, l’ICEX i Eurecat.

Els punts més ressaltats pels participants són: el profund coneixement adquirit sobre els mecanismes de finançament de la Unió Europea i organismes vinculats; la generació d’idees subvencionables i identificació de programes; la formulació i disseny de projectes; i la redacció persuasiva en anglès, entre d’altres.

» La segona edició d’aquest curs començarà el 6 d’abril i finalitzarà el 30 de juliol. Les classes s’impartiran en modalitat online. Per a més informació i inscripcions [+]

PCB