La 14a edició de la Fira Recerca en Directe bat rècords d’assistència Notícies

Un total de 1711 visitants, 580 més que a l’anterior edició, van participar en la Fira Recerca en Directe 2016 a CosmoCaixa Barcelona per conèixer els projectes més capdavanters que s’estan duent a terme en onze centres de recerca i universitats de tot Catalunya. L’exposició va estar organitzada pel Parc Científic de Barcelona (PCB) i l’Obra Social ”la Caixa” amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la col·laboració de la Universitat de Barcelona (UB).

Ordesa factura 112,4 milions d’euros en 2014, un 4,7% més que al 2014 Notícies

Laboratorios Ordesa va presentar ahir els resultats corresponents a l’any 2014 que revelen una tendència creixent gràcies a la consolidació de noves línies de productes, la seva estratègia d’expansió internacional i la seva aposta per l’R+D pròpia. Des de l’any 2007 el Grup Ordesa té un Centre d’R+D+I al Parc Científic de Barcelona (PCB) des del qual participa activament en estudis clínics i programes nacionals i internacionals a les àrees de recerca d’immunologia i desenvolupament cognitiu. L’elaboració de cereals hidrolitzats, llets líquides, o el llançament de les primeres farinetes de cereals amb efecte bífidus i fórmules infantils suplementadas són alguns dels resultats d’aquests projectes.

Arrenca el programa de postgrau ODISSeA per formar experts en donació d’òrgans al sud-est asiàtic Notícies

Prop de tres-cents experts de Malàisia, Myanmar, les Filipines i Tailàndia seran la primera generació de professionals que cursarà el Programa de Postgrau en Donació d’Òrgans del projecte ODISSeA, liderat per Universitat de Barcelona i impulsat per la Fundació DTI – Donation & Transplantation Institute per potenciar una formació altament especialitzada entre els professionals d’aquest camp al sud-est asiàtic.

GlyCardial Diagnostics guanya el Premi EmprenedorXXI 2019 en la categoria ‘Health Tech’ Notícies

GlyCardial Diagnostics ha guanyat el Premi EmprenedorXXI en la categoria ‘Health Tech‘, un dels sis guardons atorgats en aquesta dotzena edició per reconèixer aquelles empreses d’Espanya i Portugal amb un major potencial de creixement en diversos sectors vinculats a les noves tendències d’innovació. Els premiats han estat seleccionats entre 961 empreses d’Espanya i Portugal. La biotecnològica, amb seu al Parc Científic de Barcelona, afegeix aquest guardó al Premi EmprenedorXXI a Catalunya que va rebre el passat 9 de maig.

Salvador Aznar Benitah rep el VI Premi Nacional d’Investigació del Càncer ‘Doctores Diz Pintado’ Notícies

Salvador Aznar Benitah, investigador ICREA i líder del grup de Cèl·lules Mare i Càncer de l’IRB Barcelona al PCB, ha rebut aquest dissabte el VI Premi d’Investigació del Càncer VI ‘Doctores Diz Pintado’, en el marc d’un acte acadèmic celebrat al Paranimf de les Escoles Majors de la Universitat de Salamanca (USAL). Aquest guardó reconeix les contribucions del científic a la transferència de coneixements de la ciència bàsica a la recerca clínica.

Carme Plasencia rep el premi femtalent a la Trajectòria Professional Notícies

Carme Plasencia, CEO i cofundadora de la biotecnològica Aromics, amb seu al Parc Científic de Barcelona (PCB), ha guanyat el premi femtalent a la ‘Trajectòria Professional’. Greenaltech i Seed&Click, ubicades també al PCB, han rebut una menció especial en les categories ‘Innovació’ i ‘Organització amb valors femtalent’, respectivament. El lliurament dels guardons es va dur a terme aquest divendres al Parc Tecnològic de Barcelona Activa, en el marc de l’edició 2017 del femtalent fòrum, que va aplegar més de 200 assistents i 10 ponents del món de l’emprenedoria, les finances i la innovació social.