< Tornar al llistat

Presentació de nous projectes i campanya de 'crowdfunding' de Mind the Byte

Descripció:

El proper 15 de setembre Mind the Byte –especialitzada en la prestació de serveis i solucions per al disseny computacional de fàrmacs– organitzarà una jornada al Parc Científic de Barcelona (PCB) per presentar els nous projectes de la companyia, i una nova ampliació de capital que vehicularà a través d’una campanya de crowdfunding.

Entre les iniciatives més rellevants endegades per l’start-up destaca la col·laboració amb el grup de recerca de Bases cel·lulars i moleculars de la malaltia de Huntington de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona (UB), liderat per Jordi Alberch, catedràtic del Departament de Biologia Cel·lular, Immunologia i Neurociències i vicerector de Recerca, Innovació i Transferència de la UB. Aquest treball de recerca conjunt permetrà a Mind the Byte posar a l’abast de la comunitat científica el desenvolupament computacional de noves molècules contra aquest trastorn neurodegeneratiu.

Pel que fa a la campanya de crowdfunding –coordinada per Crowdcube– l’objectiu de la companyia és captar entre 100.000 i 150.000 euros i destinar-los a la recerca i desenvolupament de noves eines cloud en la modalitat SaaS pel disseny computacional de fàrmacs, un sistema del qual Mind the Byte n’és pionera a l’àmbit internacional en el sector de la quimioinformàtica i bioinformàtica.
A la jornada –moderada per Oriol Sans, gerent de l’Àrea de Finançament d’ACCIÓ– hi intervindran Jordi Alberch; Alfons Nonell-Canals, fundador i CEO de Mind the Byte; Albert Garcia-Pujadas, membre del consell d’administració de Mind the Byte y CEO de Foxize School; i Pepe Borrell, CEO de Crowdcube.

L’acte es durà a terme a la Sala Dolors Aleu del Parc Científic de Barcelona a les 17.30 h i, en finalitzar, hi haurà una petita recepció amb una copa de cava.

Cal confirmar l’assistència al correu info@mindthebyte.com

Data i hora d'inici: 15/09/2015, 17.30h

Data i hora de fi: 15/09/2015