Entitat

Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC)

Centres de recerca

L’Institut de Bioenginyeria de Catalunya és un centre de recerca interdisciplinar dedicat a la bioenginyeria i la nanomedicina, amb seu a Barcelona.

L’IBEC va ser fundat el 2005 pel Departament d’Innovació, Universitats i Empresa i el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya, la Universitat de Barcelona (UB) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Avui, la relació de l’IBEC amb la UB i la UPC es manté sota un acord marc signat el 2008. L’objectiu de l’IBEC és dur a terme una recerca de qualitat que, alhora que crea coneixement, contribueixi a una millor qualitat de vida, millori la salut i creï riquesa. L’institut té estrets vincles amb centres de recerca internacionals, universitats i empreses per intercanviar talent i desenvolupar i executar projectes.

L’institut compta actualment amb 15 grups de recerca i 250 investigadors i personal de 20 països diferents. Els grups de l’IBEC i les seves activitats estan organitzats en sis programes de recerca

info@ibecbarcelona.eu

ibecbarcelona.eu