Foto: Accure Therapeutics
 12.01.2021

Accure Therapeutics reforça el consell assessor científic amb experts de renom internacional

La biotecnològica Accure Therapeutics, especialitzada en la recerca i desenvolupament de medicaments innovadors per a malalties del Sistema Nerviós Central (SNC), ha incorporat al seu consell assessor científic cinc experts de rellevància mundial en el camp de la neurologia.

Amb les seves aportacions, la biotecnològica, amb seu al Parc Científic de Barcelona, vol potenciar la innovació i els seus plans de futur, mentre progressa en els seus assajos clínics i en l’R+D+i de nous tractaments.

Els nous membres del seu comitè científic són els prestigiosos neuròlegs: Stephen L. Hauser, director del Weil Institute for Neurosciences a la Universitat de Califòrnia, San Francisco (UCSF);  Larry Steinman, exdirector del programa d’Immunologia de la Universitat de Stanford i membre de l’Acadèmia Nacional de Ciències i l’Acadèmia Nacional de Medicina dels Estats Units; Amit Bar-Or, director del Centre de Neuroinflamación i Neuroterapéutica en la Perelman School of Medicine de la Universitat de Pennsilvània; José Obeso, director del Centre Integral de Neurociències de Madrid; i Lawrence Hirsch, cap de la Divisió d’Epilèpsia i EEG de l’Escola de Medicina de la Universitat de Yale i codirector del Centre Integral d’Epilèpsia de Yale.

«Ens enorgulleix i ens omple de satisfacció el nomenament dels nous membres del nostre comitè científic d’experts. Tots ells són pioners amb una gran experiència en el seu àmbit d’especialitat. Les seves excepcionals habilitats, talent i experiència ens permetran guiar i perfeccionar la direcció del nostre desenvolupament clínic. Així mateix, els seus contactes amb el món acadèmic i el sector farmacèutic ens ajudaran a establir col·laboracions clau», comenta Pablo Villoslada, CSO d’Accure Therapeutics.

Segons el professor Stephen L. Hauser, «l’equip d’Accure és fantàstic, i l’empresa està ben posicionada per a arribar a ser líder en els tractaments per al SNC. Els trastorns cerebrals suposen la nova gran àrea de desenvolupament per a la biotecnologia. Com a assessors científics, abordarem junts les necessitats àmpliament desateses fins al moment referent als tractaments modificadors de la malaltia de les malalties neurològiques. D’aquesta manera, també ajudarem a Accure a aconseguir el major potencial d’èxit per al desenvolupament de fàrmacs innovadors que actuïn contra els trastorns cerebrals greus, els quals afecten més de 1.000 milions de persones a tot el món».

Accure Therapeutics compta amb tres entitats químiques noves en la seva cartera, possibles fàrmacs modificadors de la malaltia perquè actuen sobre desregulacions clau en la biologia del SNC, i, de fet, amb molt de potencial per a contribuir a la cura de les malalties neurològiques. Es tracta d’una de les poques companyies de la UE que aplica un enfocament agnòstic en la fase inicial per al desenvolupament de nous fàrmacs modificadors de la malaltia per al SNC.

» Més informació: web d’Accure Therapeutics [+]

» Notícia relacionada [+]